lunes, 30 de agosto de 2010

Leaves' Eyes


Grup descobert fa poc i em va semblar bastant bo pel meu gust, Vaig veure un disc seu i al llegir els components vaig descobrir que la cantant és la mateixa que hi havia a Theatre Of Tragedy grup que també està bé i que posarè més endevant. Encara no sé molt del grup però puc dir que per la música que tenen i que fan val la pena escoltar-lo. A continuació com vaig fer en l'anterior entrada hos deixarè un video per si el voleu mirar i descobrir el grup. http://www.youtube.com/watch?v=JiZywBxS9yQ&feature=fvst. Espero que hos agradi.

2 comentarios:

  1. Hola cielo ^^

    Pues está bastante bien el grupo este jeje^^ Mola. Me mola ver que llevas bien esto del Blog.

    Te Quiero Mucho(L)

    ResponderEliminar
  2. amorcitoo de mi viditaaa (sóc lena) com et va todo todito todo?? bien,muy bien, o muy muy muuuuuuuuuuuuuuuuy bien? ajajjaja xDDD
    t'enrecordes d'auest temaa?? de quan a mi se m'anava molto moltooooo l'olla:$:$:$:$ si es que tu sense mi no podries viure (d'amigues ehhh) perquè sé que em trobaries molto a faltar i de taaaaaaants atacs de riure meveeeees jajajaja aiii mare mevaaa que ara m'acabo de recordar de les vegades que ens despediem a tu t'agafa cada atacs de riure que no podies més jajajjaj i amb sergi ¬¬ el pobre es va quedar FLIPAN jajjaajj i va ser quan et va dir : la teva amiga esta com una puta cabraaaa i fa poooooor jajajajj. i tu allà partinte jajjaj si esq la tiaaa no tiene remedioo ehhhhhh tu y tus ataques de risa aiiiiis ¬¬ que fare jo sense tu ehhh juuuu:(
    bueno en fi que em despedeixo o m'enrotllo com una PATATAAAAAAAAAAAAAAA jajjajaj xDDDDD

    t'estimooooooooooooo(L)

    ResponderEliminar