domingo, 3 de octubre de 2010

Amberian Dawn


Un dia un amic em va enviar una cançó d'aquest grup i quan vaig veure el video vaig acabar per baixar-me unes quantes cançons d'ells, és semblant a epica però amb més metal pel mig. Un cop escoltes una cançó sempre en vols més i no el pots deixar d'escoltar. No sé molta história del grup però pel que sé esque me'n han parlat molt bé i m'han dit que val la pena. Per aixó el publico aqui per si algú dels que es passen el vol escoltar o conéixer. Com sempre posarè una foto i un video del grup perquè tots l'escolteu i veieu qui son. http://www.youtube.com/watch?v=yBe3JoVlHQI Amb aquesta cançó del video que he posat a continuació els vaig descobrir.

1 comentario:

  1. Hola cielo^^

    Me ha molado el grupo^^ Ni me sonaba macho, y están que flipas jeje. Llevas muy bien el blog cariño, muy wapo, sigue así mi niña ;)

    Te Quiero (L)

    ResponderEliminar